KLIK DAN TERUS KLIK DISINI TANDA SOKONGAN ANDA

Masa Itu emas..

KLIK SINI

Followers

Terbaru

Thursday, May 20, 2010

Akibat Ponteng Sekolah?????



Apa nak jadi dengan budak2 Zaman sekarang!!!!!!........
Penat Mak Bapak cari duit nak bagi anak sekolah dan siap belikan motor nak bagi kemudahan untuk anak ke sekolah dan akhirnya apa yang anak buat.........????? 

Apa perasaan Mak Bapak bila dapat tahu yang anak terlibat dalam kemalangan jalan raya....
kalau di hadapan sekolah tak apa lah jugak .....
nie jauh dari sekolah 
dan negeri berlainan dari sekolah....emmmmmmmmm



     

                                      

                                       

                                      

                                      

                                      


Pesanan pada budak2 zaman sekarang.......apa yang dibuat kat dunia nie kalau tak di bayar kat akhirat kat DUNIA ...ALLAH bayar CASH!!!! Renung-renungkan dan selamat beramal....

9 comments:

Hazwan Arif said...

hmm..
dh selalu jd cmni..

mOLLie said...

ish...ngeri pulak tengok...
budak2 zaman skang...

Meow said...

saya setuju....Allah bayar CASH jer bagi mereka yang degil dan ada niat yang jahat

Aus said...

haa , tula , degil , sape suh .

cikgu isza said...

alhamdulillah.. umur masih panjang.. kalau x.. haru..

nenao said...

xtau dah nak cakap ngn budak2 skola ni macam maner. motivasi pun x guna.

cikjun said...

budak zaman sekarang...sy sendiri org yg ditugaskan mendidik mereka..bile disurh buat keje, alasan dorg, terpkse pegi sekolah..kalo diikutkan, mmg takmo dtg sekolah..ermm

saya_arief said...

xtaw nk kate ape da..
speechless.

amraz_78 said...

Terima kasih kerana memberi komen dan jumlah pelawat topic ini sudah mencecah 910 org....satu yang menakjubkan.....

$1.3 Million everyday from Pay Per Click

$1.3 Million everyday from Pay Per Click
JOM JOIN!!!! BILA LAGI!!$1.3 Million everyday from Pay Per Click

jom klik.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SILA TINGGALKAN JEJAK BLOG ANDA DISINI-TERIMA KASIH

Terkini...