KLIK DAN TERUS KLIK DISINI TANDA SOKONGAN ANDA

Masa Itu emas..

KLIK SINI

Followers

Terbaru

Tuesday, November 30, 2010

Petrosains DinoTrek 2 exhibition bersama Family ver.2

Lagi pic masa berada kat dalam DINOTREK 2 

masuk je terus bergambar kat wall yang dah ada kamera khas untuk pengunjung.....LAYAN!!!


siap ambil video lagi...HEHEHEEE :D

video


nex PIC tungguuuuuuuu!!!!!!!!!!!

Monday, November 29, 2010

Petrosains DinoTrek 2 exhibition bersama Family


akhirnya yang ditunggu Anak-anak tercapai jua...nak lihat Dinosaur dari jarak dekat......

Sampai je kat Jaya JUSCO perda.....tiba-tiba terus kene temubual pulak dengan DJ yang dok berceloteh kat ruang tengah Pusat membeli belah Jaya JUSCO tu dengan diterjah soalan cepu mas!!???

Nasib baik le dapat jawap.......dpat le Topi Petrosains DinoTrek..YESSS!!!!!!

nak dpat cenderahati lain pulak kene masuk DINOTREK 2 pulak....


nak kene dapat hadiah kene beli tiket Family Package.....JIMAT banyak!!!!

apa lagi anak2 bergambar sakan kat depan ruang masuk 
PETROSAINS DINOTREK 2 >> JJ PERDA PENENG





Jom kita masuk!!!


next PIC akan menyusul......keje dulu.....heheheheheeee =D

Thursday, November 25, 2010

Selamat Hari Lahir Buat Isteri TerCINTA.....FARIHAN BINTI ABU HASAN@HASHIM

Entry hari ini khas buat ISTERI terCINTA FARIHAN BINTI ABU HASAN @ HASHIM


"SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-34"

"SEMOGA TERUS DIBERI KESIHATAN YANG BAIK, CERIA SELALU DAN DIMURAHKAN REZEKI"






LAGU KHAS BUAT ISTERI TERSAYANG


Tuesday, November 23, 2010

Minggu yang rentung!!!

Akibat kilat yang menganas banyak kerja yang perlu aku buat...... :'(

salah satu yang rentung 


Banyak lagi peralatan yang perlu di periksa....

next pic ESOK JE LE.......SIBUK nie...HAHAHAA :D

Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya Aidil Adha




Pada semua rakan blogger Selamat Hari Raya Aidil Adha semoga kalian bergembira bersama keluarga ,buat yang nak balik kampung tu hati-hati d jalan raya.......khas buat yang masih kerja tu macam aku nie ha......teruskan kerja hua..hua...hua....

aktifkan sistem yang down sebab kilat ......... :'(

Thursday, November 11, 2010

Kemalangan Maut.....!!!

Pagi2 dah ke lokasi kemalangan......

Akhirnya lelaki cina menghembuskan nafas terakhir dihadapan aku.......sedihnya tak dapat diselamatkan :'(



Pihak BOMBA berusaha mengeluarkan mangsa dari dalam kereta yang remuk!!





PADA RAKAN YANG MEMBAWA KERETA BERHATI-HATILAH SEMASA MEMANDU INGAT KELUARGA DAN ORANG TERSAYANG YANG MENANTI KITA DIRUMAH....


Tuesday, November 9, 2010

Demi mambantu rakan....keindahannya hanya sementara tapi persahabatan kekal hingga ke akhir hayat

Dulu setiap kali ia akan mekar aku akan setia menanti dan merakam saat indah itu....skrg ianya sudah tiada lagi... Atas dasar persahabatan aku terpaksa korban kan ia untuk membantu rakan yang dalam kesusahan... 

Patut le rakan ku hilang ceria dan setiap gambarnya menampak kan akan kekurang sesuatu....nak bertanya mungkin ia terlalu peribadi tapi dihati tetap mendoakan kesejahteraan keluarga rakan ku ini.....

Akhirnya segala persoalan ku terjawap!!!! suami rakan ku di timpa musibah dan memerlukan bantuan.....

rakan ku menghubungi dan memerlukan bantuan.....menurut rakan ku rebusan akar pokok bakawali dan daun nya boleh menurunkan kandungan gula didalam darah .... rakan ku memberi tahu sudah mencuba bermacam-macam herba untuk menawarkan penyakit suaminya tapi masih tidak menunjukkan penurunan jugak.... 

Hati berasa sedih bila mendengar rakan diuji dengan dugaan sebergini...
Demi membantu rakan dalam kesusahan akhirnya akar dan daun pokok bakawali yang sudah dikeluarkan dari pasu aku POS LAJU ke pada rakan ku .Hanya ini yang mampu saya bantu serta berDOA agar suami kepada rakan ku akan sembuh dan segala dugaan yang sedang dihadapi oleh rakan ku akan berakhir .Insyallah....




Doa Nabi Muhammad s.a.w

لَا يُكَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا ۚ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَعَلَيْهَا مَا اكْتَسَبَتْ ۗ رَبَّنَا لَا تُؤَاخِذْنَا إِنْ نَسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا ۚ رَبَّنَا وَلَا تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْرًا كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِنَا ۚ رَبَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِهِ ۖ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا ۚ أَنْتَ مَوْلَانَا فَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ
“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau mengirakan kami salah jika kami lupa atau kami tersalah. Wahai Tuhan kami ! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya. Dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami, dan berilah rahmat kepada kami. Engkaulah Penolong kami; oleh itu, tolonglah kami untuk mencapai kemenangan terhadap kaum-kaum yang kafir”.
( Surah al-Baqarah : 286 )





Monday, November 8, 2010

Melawat Rumah Terbuka TUDM Bagan.

Akhirnya hajat anak-anak saya untuk melihat pesawat dan jet pejuang TUDM tercapai jua......insyallah semoga satu hari nanti anak-anak saya akan menjadi salah seorang pemandu pesawat dan jet pejuang TUDM....

Bermulalah menerjah ke pangkalan TUDM Bagan....

 Ibu dan Dayang Nurul Hidayah pun tak melepaskan peluang ini :)
Terpaksa parking kereta jauh sbb jalan dah JAM!!
 Semasa sampai dilandasan pangkalan TUDM....
 Salah sebuah pesawat TUDM yang baru sampai...


 Pancaragam TUDM
 Akhirnya masa telah tiba untuk melihat dari dekat setiap pesawat TUDM yang di Pamerkan
next pic akan menyusul kemudian :) 

Terima Kasih

Thursday, November 4, 2010

Terima Kasih

Jutaan Terima Kasih pada yang sudi melawat blog saya yang tak seberapa ini....
Antara Ahli-Ahli Nuffnang yang berkunjung ke blog saya Terima Kasih sekali lagi.... Selamat Berhujung Minggu yang panjang dan Happy Deepavali pada mana2 rakan-rakan yang akan beraya esok :)



walaupun tak sehebat blog rakan2 lain yang TOP dan HOT tapi syukur alhamdulillah ada juga rakan2 blogger yang sudi berkunjung... Terima Kasih sekali lagi .

semoga ia akan dapat berterusan sampai bila2..insyallah..

Salam Ziarah buat rakan2.Semoga terus dimurahkan REZEKI amin....

$1.3 Million everyday from Pay Per Click

$1.3 Million everyday from Pay Per Click
JOM JOIN!!!! BILA LAGI!!$1.3 Million everyday from Pay Per Click

jom klik.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SILA TINGGALKAN JEJAK BLOG ANDA DISINI-TERIMA KASIH

Terkini...