KLIK DAN TERUS KLIK DISINI TANDA SOKONGAN ANDA

Masa Itu emas..

KLIK SINI

Followers

Terbaru

Thursday, November 1, 2012

KAYUHAN JERLUN - EVENT KE-3


KAYUHAN JERLUN 2012

Lepas puasa lama dah tak kayuh basikal...macam pancit pun ada nie..

Tapi sebab nak juga turut serta dalam Event nie... mula la kayuh sikit2 bagi dapatkan balik rentak dan tenaga....

Baju untuk event dah dapat....tak tahan ada lambang politik tu...hehehee :D


Sebelum event siap semua peralatan untuk diri dan basikal@gerek...

Tak lupa Helmet baru tu....!!!!


Sebelum sampai jerlun tu...singgah isi perut kat warung tepi jalan... kena nasi lemak + teh 0 cukup kot..


masa dok makan tu ramai peserta dok menuju destinasi yg sama...


akhirnya basikal@gerek dah diturunkan...





sampai check point untuk rehat.... ok juga penganjur event nie..

air 100 plus + pisang  + roti = TERBAIK!!





Akhirnya TAMAT sudah kayuhan sejauh 43.8 KM


Basikal + Tuan basikal dah lepak dah.....heheee :D








Upecara Yang ditunggu-tunggu oleh semua peserta ... CABUTAN BERUAH!!!




JARAK KAYUHAN 

43.8 KM


Posing dulu sebelum balik... basikal@gerek dah di letak kat belakang kereta...




Tawakal je le harap tak kantoi dgn pak penguat kuasa... heheheee... :D



Ok lah....next Event pula... Gerek@Ton Kastam alor setar...Tungguuuuuuuu!!!!!!



No comments:

$1.3 Million everyday from Pay Per Click

$1.3 Million everyday from Pay Per Click
JOM JOIN!!!! BILA LAGI!!$1.3 Million everyday from Pay Per Click

jom klik.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SILA TINGGALKAN JEJAK BLOG ANDA DISINI-TERIMA KASIH

Terkini...