KLIK DAN TERUS KLIK DISINI TANDA SOKONGAN ANDA

Masa Itu emas..

KLIK SINI

Followers

Terbaru

Monday, November 8, 2010

Melawat Rumah Terbuka TUDM Bagan.

Akhirnya hajat anak-anak saya untuk melihat pesawat dan jet pejuang TUDM tercapai jua......insyallah semoga satu hari nanti anak-anak saya akan menjadi salah seorang pemandu pesawat dan jet pejuang TUDM....

Bermulalah menerjah ke pangkalan TUDM Bagan....

 Ibu dan Dayang Nurul Hidayah pun tak melepaskan peluang ini :)
Terpaksa parking kereta jauh sbb jalan dah JAM!!
 Semasa sampai dilandasan pangkalan TUDM....
 Salah sebuah pesawat TUDM yang baru sampai...


 Pancaragam TUDM
 Akhirnya masa telah tiba untuk melihat dari dekat setiap pesawat TUDM yang di Pamerkan
next pic akan menyusul kemudian :) 

Terima Kasih

3 comments:

Cheqna said...

Salam,

bagus juga dapat menunaikan hajat anak2..insyaAllah tercapai hajat ibu ayah..dan semoga menjadi anak2 yang baik di dunia akhirat.

saya kalau tengok anggota beruniform bersemangat..ye lah, arwah ayah bekas polis dan keluarga pun ada juga dalam tentera..hehe


:-)

amraz_78 said...

tu le rasa puas jugak bila sesuatu yang anak2 tak sangka dan hajat akhirnya mereka dapat juga rasa melaram kat pesawat TUDM,kenderaan BOMBA,TENTERA DARAT....pegang senjata milik TUDM ,TLDM dan Tentera DARAT :)

Cheqna said...

:-)

$1.3 Million everyday from Pay Per Click

$1.3 Million everyday from Pay Per Click
JOM JOIN!!!! BILA LAGI!!$1.3 Million everyday from Pay Per Click

jom klik.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SILA TINGGALKAN JEJAK BLOG ANDA DISINI-TERIMA KASIH

Terkini...